فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

50 حمام لوکس و نکاتی که می توانید از آنها الگو برداری کنید

اگر در حال تصمیم گیری برای بازسازی حمام خود هستید ولی کمی تردید دارید، توصیه می کنیم مقاله دلایل اصلی بازسازی خانه را بخوانید.

حس کف آلودگی یک حمام گرم پر از حباب را روی پوستتان تصور کنید. احساس فریبنده و آرامش بخشی است. حال، وقتی چشمانتان را باز می کنید چه می بینید؟ اگر دکوراسیون حمامی که دارید این تصور را القا نمی کند، یا همان احساس لطیف را برنمی انگیزد، پس شاید وقت آن رسیده که محیط اطرافتان را بازنگری کنید. این صفحه 50 حمام لوکس مملو از طرح های جالب را معرفی می نماید. طراحی و بازسازی حمام نیازمند دیدن طرح های متفاوت و ایده گرفتن است.

حمام لوکس

1. مدل سازی: Giri Dwi Cahya

قطعه قهرمانانه خود را قاب کنید. دو استند گیاهی منحصر به فرد یک وان جدا افتاده را قاب می کند.

حمام های لوکس

2. مدل سازی: Nataliya Yahela

مرز بین باغچه و حمام را محو کنید. قرار دادن وان روی زمینی پر از سنگریزه جریانی طبیعی بین فضای داخلی و خارجی ایجاد می کند. باغچه ای آپارتمانی از گیاهان گلدانی با ساقه برگ های بلند پرورش دهید تا زمینه فضا را زنده نگه دارد.

طراحی حمام لوکس

3. مدل سازی: Anastasia Bushkova

نقاشی دیواری جنگلی ایجاد کنید. اگر شانس این را ندارید که تصویر یک باغچه شخصی را از پشت پنجره حمام داشته باشید، می توانید یک نقاشی دیواری جنگلی پشت وان تان قرار دهید. این دیوار با ویژگی منحصر به فرد زمینه جنگلی یک طرح کاشی است که بخش های کوچکی از درخت را نمایش می دهد.

 حمام مدرن
تبلیغات

4. مدل سازی: Sergio Goroshko

حال و هوا را بوسیله نور تنظیم کنید. وقتی زمان آن است که زیر حباب ها غرق شوید نور بالای سر را فراموش کنید. وقتی نوبت به آرامش می رسد، لامپ های کم نور همان جایی است که آرامش در آن قرار دارد. حمام داغ، کتاب در دست، قهوه. عافیت باشد!

حمام لوکس و مدرن

5. مدل سازی: Black Razor

زمان نور متمرکز فرا رسیده است. وقتی زمانی برای ریلکس کردن در وان وجود ندارد از وجود تعدادی نور متمرکز ممنون خواهید شد، به خصوص در اطراف سرویس روشویی. این لامپ خاص با بازوی متحرک جایگذاری جالبی دارد؛ با این وجود شاید بعضی مطالعات داخل حمام در جایی به غیر از وان اتفاق بیفتد.

طراحی حمام مدرن

6. مدل سازی: Artem Shelipov

با استفاده از گیاهان خلاقیت به خرج بدهید. صاحب این حمام باید واقعا عاشق گیاهان باشد. ممکن است اوضاع در آن محفظه دوش شلوغ کمی خنده دار شود.

دکوراسیون حمام لوکس

7. مدل سازی: ONI Render

میزهای روشویی باید هم کاربردی و هم زیبا باشند. هنگام پر کردن روی میز روشویی تان با دستگاه های صابون و امثال آن، افزودن یک گلدان تزئینی را جهت تلطیف منظره نهایی مد نظر داشته باشید.

دکوراسیون حمام مدرن

8. مدل سازی: Mia Design Studio

یک درخت بونسای دقیقا از روی این میز روشویی بالا آمده است.

دکوراسیون حمام

9. مدل سازی: USUS Sudio

در بالای وان چراغ قرار دهید. هیچ چیز دیگری در یک حمام مثل یک قطعه نور که در بالای یک وان مستقل آویزان شده نیست؛ می تواند یک لوستر درخشان یا چراغ های آویز با حباب های درخشان باشد.

حمام بسیار زیبا

10. مدل سازی: La Alegria Dhifaoui Samiha

جایی با متریال کف سازی گوناگون. مرز این منطقه مرطوب توسط یک برش هندسی از کفپوش چوبی برجسته می شود، که تا بالای دکور تلویزیون دیواری حمام ادامه می یابد.

حمام شیک

11. مدل سازی: Andrey Avdeenko

دیوارها را جان ببخشید. راهی دیگر برای اینکه فضای بیرونی را به داخل بیاورید ایجاد یک دیوار سبز عمودی است.

حمام شیک و لوکس

12. مدل سازی: Viktoria Faynblat

یک حیاط درست کنید. اگر به باغچه تان رسیدگی نشده باشد ممکن است از اینکه پنجره ای شفاف جهت داشتن منظره در حمام نصب کنید کمی خجالت زده باشید. ساخت یک دیوار امنیتی در آن سوی پنجره را در نظر بگیرید و یک باغچه کوچک داخل این محوطه درست کنید.

لوکس ترین حمام

13. مدل سازی: Patricia Urquiola

حمام را زنانه و مردانه کنید. همه ما سرویس روشویی دو قلو دیده ایم اما وان دو قلو چطور؟ پاتریشیا اورکیولا این را برای برند Hangrohe Axor جهت فاصله گرفتن از هنجارهای سنتی طراحی کرد. مجموعه جذاب او با انتقال ها و منحنی های روان شناخته می شود. وفور گیاهان آپارتمانی طرح و بافت طبیعی را ایجاد می کند.

حمام های رویایی

14. مدل سازی: Jean-Marie Massaud

نرمی را با طراحی حمام خود آشنا کنید. ژان ماری ماسو ستاره ای دیگر از طراحان Hansgrohe Axor، پاف های سنگریزه ای نرم را برای دور شدن از نمای سخت معمول یک حمام به فضا اضافه کرد.

حمام لوکس و بی نظیر

15. مدل سازی: Evgeny Garchu

یک وان جلوی دوش قرار دهید. هنگام مواجهه با چالش چیدمان مجدد یک حمام، طرح می تواند خلاصه شود به قرار دادن پنجره ها و تصمیم گیری در مورد اینکه بزرگ ترین دیوار به فضای حمام اختصاص یابد یا به اتاق دوش بزرگ. چرا تمام این ها را با قرار دادن یک وان در جلوی صفحه ی دوش نداشته باشیم؟ این لوستر مدرن کمک می کند که وان را از نظر بصری در نقطه مرکزی آن ببندید.

حمام های لوکس

16. مدل سازی: Heder Perdigao

رنگ حمام را متناسب با حال و هوای خود تغییر دهید. LED های چند رنگ به شما این امکان را می دهند که طرح رنگ آمیزی حمام خود را تنها با لمس یک دکمه عوض کنید؛ آنها حتی می توانند در کل طیف رنگی رنگین کمان چرخ بزنند در حالی که شما در وان ریلکس کرده اید.

حمام زیبا و شیک

17. مدل سازی: Patricia Urguiola

منبع: Four Seasons, Milan

یک حمام توکار نصب کنید. از اتاق اسپای Four Seasons در میلان ایده بگیرید.

طراحی حمام

18. مدل سازی: TOTL Studio

با داشتن یک شومینه در حمام یک جای دنج داشته باشید. آتش روشن شعله ور با حمام کفی؟ بله، لطفا!

لوکس ترین حمام

19. مدل سازی: TOL’KO interiors

از وسایل رنگی در حمام نترسید. وسایل حمام در سال های اخیر رنگ گریز شده اند، اما انحراف از تمام این بی رنگی ها خلاف قانون نیست. تعویض درب های کابینت روشویی سفید با یک چیز خودخواسته تر امتحان کنید؛ شما می توانید کاشی های کف را نیز برای انتقال رنگ جدید به زیر پاهایتان انتخاب کنید. تعادل سبک جدید خود را با قطعاتی ملایم تر نیز ایجاد کنید، مثل این یونیت طوسی و این پاف میز توالت.

شیک ترین حمام

20. مدل سازی: SFN Architecture

با استفاده از مس رنگ ایجاد کنید. اکسسوری های مسی امروزه می توانند در هر اتاقی از خانه جای بگیرند، و در حمام نیز به همان اندازه تماشایی به نظر می رسند. این فلز مد روز را در یک قاب آینه، شمعدان، وسیله روشنایی، شیرآلات و گلدان ها به کار ببرید.

زیبا ترین حمام

21. طراح: A.T.O Studio

یک چیز را دوبل کنید. یک سرویس روشویی دوقلو می تواند با یک آینه بزرگ تک تزئین شود، با این حال دو تایی کردن آینه ها و دیوارکوب های مدرن قطعا توجه بیشتری به لوکس بودن وجود دو روشویی شخصی جلب می کند.

مدرن ترین حمام

22. مدل سازی: Andrey Korniychuk

نورپردازی در اطراف این سرویس روشویی دوقلو از دور خود قاب آینه ها می تابد.

دکوراسیون داخلی

23. مدل سازی: Joanna Kubieniec & Głogowscy Architektura

لبه های تیز ایجاد کنید. با انتخاب قطعات دارای لبه های تیز یک حمام مینیمال سطح بالا خلق کنید.

دکوراسیون حمام

24. مدل سازی: ArsVisual Group

با جزئیات چوبی فضا را گرم کنید. اگر یک حمام با نمای کاملا سفید کمی سرد به نظر می رسد تنها تعداد کمی جزئیات چوبی می تواند کمک زیادی به گرم کردن بصری اتاق بکند.

شیک ترین دکوراسیون حمام

25. مدل سازی: Tawfeek Kalagi

دکور چوبی تیره جلوه ای مجلل ایجاد می کند؛ جا شمعی های فانوسی در حال سوسو زدن فضا را غنی می کنند.

زیبا ترین دکوراسیون حمام

26. مدل سازی: Ahmed Morsy

شمع ها نمونه ای از اکسسوری برای هر حمامی هستند، می تواند مینیمال باشد یا اغواکننده.

بهترین ترین دکوراسیون حمام

27. مدل سازی: Studioart

یک کاسه روشویی ساده را با شیرآلات منحصر به فرد خاص جلوه دهید. قبول، پس این سینک حمام هیچ چیزی به جز یک سینک کسل کننده نیست. هر چند، شیر آبشاری قطعا به شکوه آن می افزاید.

حمام و دستشویی

28. مدل سازی: Stanislav Kaminskyi

اجازه بدهید اینطور بگوییم که سینک های منحصر به فرد چه با کمک شیرآلات غیرمعمول و چه بدون کمک آن جایگاه خود را در یک حمام خواهند داشت.

مدل حمام های شیک

29. مدل سازی: Nour Ammar

عشق خود به بتن را شعله ور کنید. حمام های بتنی ترند جالبی است اما یک سری نورپردازی گرم جهت جذاب کردن فضا به آن اضافه کنید.

مدل حمام های مدرن

30. مدل سازی: M3 Architects

در و دیوارها را فراموش کنید، یک حمام متفاوت داشته باشید. یک مجموعه مستر وسیع لزوما نباید به اتاق خواب، رختکن و حمام تفکیک شود. این طراحی تنها دیوارهایی که به صورت جزئی فضا را تقسیم می کنند جهت نگه داشتن لوله کشی های اصلی اجرا می کند. اتاق دوش اغلب کاملا نامرئی است.

مدل حمام های زیبا

31. طراح: Philippe Starck

حمام را طوری دیزاین کنید که گویی می خواهید یک فضای زندگی را دیزاین کنید. فیلیپ استارک ستاره دیگری از طراحان برند Hansgrohe Axor انقلابی در حمام بوجود آورد به طوری که می بینید این اتاق کاملا بهداشتی از نظر کاربردی به یک گوشه دنج شخصی تبدیل شده است. این حمام به یک فضای اضافی جهت زندگی در خانه تبدیل شده است؛ مرزی در حال فروپاشی که به برپا ماندن ادامه می دهد.

مدل حمام های لوکس

32. مدل سازی: Anastasiia Sholopova

سنگ مرمر فضا را فوق العاده می کند. دکوراسیون مرمر در طول قرن ها گسترش یافته است و کاشی های دیواری مرمر، کفپوش، روشویی و میز روشویی آن همیشه جایی در دیزاین حمام خواهد داشت. این ماده دارای رگه های ظریف را با لامپ های IC آویز سقفی زیبا روشن کنید.

مدل های جدید حمام

33. طراح: ArchObraz

عکاس: Andrey Avdeenko

تضادهای کوچک می توانند در یک طرح ملایم شکست ایجاد کنند. این حمام ساده ی سفید و خاکستری مینیمال توسط یک جفت حوله ی قرمز زنده می شود که تضاد واضحی با رنگ سبز گیاه سانسوریای سرسبز دارد.

34.طرح PARKROYAL در Pickering، سنگاپور

دوستدار طبیعت باشید؛ نه فقط در طراحی. توجه کنید که سطل های زباله منحصر به فرد چطور قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت بودن را معرفی می کند، که به دفع زباله مسئولانه کمک می کند تا سیاره مان را سالم نگه دارد.

حمام لاکچری

35. طراح: A.T.O Studio

دیوارهای ویژه را نورپردازی کنید. این آینه بک لایت نور ظریفی را روی یک دیوار چوبی روشویی پخش می کند.

طراحی حمام لاکچری

36. مدل سازی: Denis Fomin

یک میز در کنار یک وان مستقل قرار دهید. قرار نیست برای رسیدن به معجون های حمام تان از لبه ی وان آویزان شوید. یک میز زیبا انتخاب کنید تا یک تصویر زیبا از صابون ها و دستگاه های لوسیون را در آن جا دهید.

حمام های بزرگ

37. مدل سازی: Shahid Jamal

موزائیک ها تنها کاشی های حاشیه حمام نیستند. از تایل های موزائیکی در طرح مورد نظر خود به عنوان یک اثر هنری چشم نواز استفاده کنید.

حمام وان دار

38. طراح: Ahmed Mady

با اکسسوری های بسیار شیک شکوه را برانگیزید. حمام هتل های لوکس اغلب پر از آینه های روشویی شیک و مجسمه است که می توانند به حمام های لوکس شخصی خانه هایمان انتقال یابد.

حمام وان دار و لاکچری

39. مدل سازی: Ahmed Mady

طرح های وسیله ها را هایلایت کنید. اگر وسایل و قاب آینه های شما از طرح های سنتی پر پیچ و تابی برخوردار است، ایجاد بک لایت جدید می تواند تمام چیزی باشد که برای تبدیل حمام شما به یک فضای برجسته نیاز است.

چیدمان حمام

40. مدل سازی: Alina Pipoyan

آیا این باغچه ی عمودی نقطه کانونی این دکوراسیون است یا آن چراغ آویز تماشایی؟ خوب، هیچکس نگفت شما تنها مجاز هستید یک قطعه قهرمانانه داشته باشید.

مدل حمام های لاکچری

41. مدل سازی: Dima Karma

قهرمان این اتاق قطعا نقاشی دیواری هنری مجسمه باغی است که با چراغ های آویز حمام در یک طرف و یک چراغ زمینی در طرف دیگر کمی روشن می شود.

مدل حمام های شیک

42. مدل سازی: Double Aye

کرکره های پنجره حمام هم با دکوراسیون سنتی و هم با دکوراسیون مدرن متناسب است. این حمام گلچین شده ی مینیمال، تأثیر گرفته از وابی-صابی از کرکره ها برای ایجاد سنبلی از عطر و طعم سنتی ایتالیایی – فرانسوی بهره می برد.

طراحی حمام

43. مدل سازی: Doube Aye

با انتخاب عناصر طبیعی به شدت بافت دار یک حمام با سبک روستیک خلق کنید. قطعات روستیک را با تعدادی وسیله ی مدرن ترکیب کنید تا منظره را امروزی نگه دارید، مانند این روشویی های براق از By Coccoon.

دکوراسیون حمام

44. مدل سازی: playtime

با نسبت های بزرگ بازی کنید. این سقف خیلی بلند به لطف وان گود و چراغ آویز کشیده حتی بلندتر هم به نظر می رسد.

حمام لوکس

45. مدل سازی: Maxim Goryachev

سنگ مرمر نیز می تواند رنگارنگ باشد. این دیوار زرد رنگ ابروبادی جاری را بررسی کنید.

حمام مدرن

46. مدل سازی: Covet House

یک سکو درست کنید. یک وان Koi مجلل روی یک سطح بالا آمده نصب شده است که به این قطعه برجستگی که لایقش است را می دهد. این حتی تمام لوله های نه چندان جذاب را در خود جای داده است.

حمام لاکچری

47. مدل سازی: Covet House

وان های خیره کننده دیگری از Maison Valentina

حمام شیک

48. مدل سازی: Home d

یک سرویس روشویی خاص می تواند یک حمام کوچک را متحول کند.

حمام بسیار زیبا

49. طراح: Haji Guliyev & Ulker Mirzaliyeva

مدل سازی: Vusal Abbasov

خط کشی های دکوراتیو روی زمین توجه را به یک طرح زیبا جلب می کند.

لوکس ترین حمام

50. مدل سازی: Mohanad Al Homsi

برای حمام هزینه کنید. قیمت این وان معلق تنها در صورت سفارش در دسترس است اما آقا کلاغه به ما خبر داده که باید با یک تپه دلار به ارتفاع حداقل 5 انگشت خداحافظی کنید.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما ایده برای طراحی و بازسازی حمام داده باشیم.

تبلیغات