فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

پنج ویژگی آپارتمان ‌های لوکس

به گزارش بلومبرگ از سال 2008 تا کنون تعداد اجاره نامه هایی با ارزش بیش از 50000 دلار، 3 برابر شده است؛ و قیمت آن تا مدت ها کاهش نمی یابد. اما وقتی که شما این آپارتمان های هیجان انگیزرا انتخاب می کنید، چه ویژگی ها و مزایایی برای آن در نظر می گیرید؟

اگر می خواهید قدرت تطبیق تان را ارتقا دهید، در این مقاله چند ویژگی که برای جستجوی آپارتمان لازم دارید را ذکر کرده ایم.

1. منظره پانوراما

اگر یک آپارتمان را در مرکز شهر که به محل کارتان نزدیک باشد انتخاب کرده اید، دنبال خانه ای بگردید که از خط افق بالاتر باشد؛ مثلا یک پنت هاوس را انتخاب کنید. با این کار می توانید از منظره دیدنی که بالای سقف ساختمان دیده می شود لذت ببرید. پنجره های سراسری که سایز بزرگ هستند بسیار مناسب هستند، حتی اگر پنجره ها از داخل تِراس و بالکن باز می شوند. پنجره های بزرگ نور بیشتری وارد خانه می کنند؛ در این صورت با افزایش روشنایی، خانه تان بزرگ تر نمایان می شود. فقط مطمئن شوید که پنجره های خانه رو به سایر ساختمان ها باز نشوند تا حریم خصوصی شما حفظ شود.

آپارتمان لوکس

این تصویرآپارتمان های دوخوابه در شمال غربی نیویورک را نشان می دهد که پنجره های سراسری چقدر بر افق دید خانه تاثیر می گذارند. پنجره هایی که به سمت آسمان و مرکز شهر باز می شوند. آن ها همچنین دارای دو اتاق خواب بزرگ، دو سرویس بهداشتی و استاندارد های امنیتی فوق العاده و استثنایی نیز هستند.

تبلیغات

2. امکانات محوطه بیرونی

زمانی که ماه های تابستان فرا می رسند، مطمئن شوید که یک محوطه بیرونی و یک تراس یا بالکن برای گذراندن وقت در آنجا داشته باشید. این گزینه ‌ ها مهمان های شما را بیشتر تحت تاثیر قرار می دهند؛ اگر هم منظره ای دلپذیر داشته باشید، مهمان ها می توانند آنجا استراحت کنند تا شما غذای آن ها را روی باربیکیو آماده می کنید. اگر هنگام جستجوی آپارتمان مِلکی پیدا کردید که محوطه بیرونی بزرگ داشت، این محوطه را با درخت و درختچه های آفتاب دوست پُر کنید تا بتوانید بعد از یک روز طولانی در آن فضای آرامبخش استراحت و مطالعه کنید.

دکوراسیون مدرن

این آپارتمان منحصر به فرد در هنگ کنگ دارای تراس بیرونی در هر دو طرف جلو و عقب است، که یک منظره زیبا و سبز را به وجود آورده تا نظر هرکسی که وارد خانه می شود را جلب شود.

3. امکانات تناسب اندام و بدنسازی

بسیاری از آپارتمان های لوکس امکاناتی سلامت محور و فراغتی در غالب سالن های باشگاه، استخرها، سالن ماساژ و حتی سونا و جکوزی ارائه می کنند. در این صورت شما می توانید در آسودگی کامل و در خانه خودتان استراحت کنید، بدون اینکه وقت اضافی را صرف شرکت در جلسه های خارج از خانه بکنید. اگر باشگاه تان در ساختمان مشترک است، می توانید به راحتی و به دور از شلوغی با همسایه هایتان ملاقات داشته باشید؛ این کار برای سلامتی و معاشرت شما بسیار سودمندتر است.

نمای آپارتمان لوکس

4. فضا

زمانی که شما هزینه اضافی زیادی می پردازید، احتمالا در ازای پولتان فضای اضافی زیادی هم دریافت می کنید که متراژ ساختمان را بسیار زیاد می کند. آشپزخانه های باز و بدون دیوار با فضای بسیار بزرگ و کابینت های بزرگ و همچنین میز مرکزی جزیره مانند در وسط آشپزخانه، فضایی را به وجود می آورند که مهمان های شما بتوانند با آرامش بنشینند و از پیش غذایی که شما سِرو کرده اید لذت ببرند. به دنبال آپارتمان هایی با سقف بسیار بلند بگردید، چراکه اجازه می دهند لوسترهای بزرگ و تابلوهای متعددی آویزان کنید، بدون اینکه نمای خانه را در هم ریخته نشان بدهند.

خانه های ویلایی

این مِلک شگفت انگیز یکی از بزرگ ترین آپارتمان های منهتن است که بیش از 930 متر فضا و منظره ای دیدنی روی رود هادسون ایجاد می کند که قطعا هر بیننده ای را به حیرت می آورد.

5. راحتی

ساختمان های آپارتمانی شهری معمولا دارای خدمات اضافی هستند که توسط یک هیئت اداره می شوند و سرویس هایی مثل نگهداری، حفاظت و سایر مزایا را ارائه می کنند. به دنبال آپارتمانی باشید که یک مسئول لابی دارد؛ این شخص می تواند کارهایی مثل تماس برای تاکسی و یا رزرو کردن مکان ها را انجام دهد. همچنین سرویس نظافت و نگهداری آپارتمان هم در انتخاب بسیار مهم است و بدون اینها نمی توانید آپارتمانتان را نگهداری کنید.

مدل آپارتمان لوکس

این آپارتمان نو ساخت در منهتن به تنهایی سه طبقه و خدمتکاران 24 ساعته دارد. همچنین دارای تیم محافظت ثابت است.

تبلیغات