فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

تغییر دکوراسیون و اصول طراحی داخلی در بازسازی آپارتمان

طراحی داخلی
تبلیغات

اگر شما با توانایی تصور کردن یک اتاق کامل شده با وسایل، آویزهای دیوار، قالیچه و انتخاب های مد به دنیا نیامده اید، این چیزی است که می توانید در طول زمان گسترش دهید. اصول تغییر دکوراسیون خانه، شامل اصول طراحی، سبک های طراحی دکوراسیون و پاسخ چالش های تغییر دکوراسیون را یاد بگیرید.

طراحی داخلی در مقایسه با تغییر دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی و تغییر دکوراسیون داخلی اغلب با هم اشتباه گرفته می شوند، اما این اصطلاحات قابل جابه جایی نیستند. طراحی داخلی یک حرفه است که نیازمند دروس مشخص و آموزش رسمی شامل طراحی فضا، طراحی وسایل و معماری است. یک دکوراتور داخلی آموزش های رسمی ندیده است و روی زیبایی و ظاهر فضا تمرکز می کند. این که برای بازسازی آپارتمان چه کسی را استخدام کنید بستگی به این دارد که شما کار ساختاری یا طراحی فضا برای انجام دارید یا به کسی نیاز دارید که فقط دکور را طراحی کند.

عناصر دکور

قدم اول شما باید انتخاب سبک برای طراحی داخل خانه تان باشد. فکرکردن درباره سراسرخانه با یک تم یکسان، اصول طراحی پیوسته و هماهنگی را ارتقا می بخشد. این می تواند به آسانی انتخاب غیر رسمی به جای رسمی و سنتی به جای مدرن باشد. سپس شما می توانید آن را به یک سبک خاص مانند کشور فرانسه، توسکانی، ویکتوریای مدرن و یا مد روز نخ نما ارتقا دهید.

توازن اصل دیگری است، توزیع وزن دیداری در یک اتاق. شما می توانید آن را بصورت متقارن که در طراحی سنتی رایج است یا بصورت توازن نامتقارن که در طراحی غیر رسمی دیده می شود، انجام دهید.

داخل هر اتاق باید یک نقطه کانونی وجود داشته باشد. در اتاق نشیمن، این می تواند شومینه یا یک اثر هنری باشد. که این خودش را توسط اندازه، رنگ و بافت نشان می دهد.

تضاد و تنوع، جلوه های دیداری را به اتاق می افزاید. با تکرار عناصر از یک رنگ، یک بافت یا یک الگو و توالی سایز و رنگ، ریتم را در ذهن خود حفظ کنید.

دکوراسیون داخلی

رنگ

انتخاب پلت های رنگ بخش مهمی از طراحی داخلی است. در حالیکه شما می توانید یک سبک متفاوت و یک الگوی رنگ در هر اتاق داشته باشید، اغلب می خواهید کل خانه با هم هماهنگ باشند. رنگ های درست برای یک اتاق کوچک و همچنین رنگ ها و طرح ها برای یک اتاق بزرگ را در نظر بگیرید.

طراحی دکوراسیون

طرح ها

ترکیب طرح ها در دکور خانه، یکی از پیشرفته ترین بخش های طراحی داخلی است. طرح ها نباید با هم مشابه باشند ولی باید مکمل هم ومتناسب با هم باشند. این کار با بررسی رنگ، سایز و اندازه انجام می شود.

تغییر دکوراسیون

نکته هایی برای شروع تغییر دکوراسیون

یک تله بزرگ که ممکن است دکوراتورهای آموزش ندیده را به دام بیندازد، ادیت کردن است. یک دکوراتور داخلی خوب می تواند اتاق را در ذهن خود اسکن کند و متوجه شود چه آیتم هایی برای این اتاق مناسب است و اینکه چه موقع چیزی زیاد است، جذاب است یا نیازمند تزئین است. چند نکته در این مورد می تواند باعث تغییر یا ایجاد تصمیم های شما در انتخاب های طراحی بازسازی اتاق شود.

یک عنصر اتاق که از چشم یک ادیتوردور نمی ماند، چگونگی قرارگیری بالش ها است. بالش ها می توانند گزینه خوبی برای اضافه کردن به داستان رنگ اتاق باشند، و در بعضی موارد می توانند یک نقطه کانونی در اتاق به وجود بیاورند. اگرچه بعضی ها تمایل به افراط در زمینه بالش ها دارند. از پر کردن کاناپه با بالش اجتناب کنید جوری که مهمان مجبور نشود همه بالش ها را برای نشستن جابه جا کند. انتخاب کار هنری برای یک اتاق مهم است اما در نظر بگیرید که چگونه آن را نمایش دهید. یک قانون شست این است که آویزهای دیوار هم سطح با چشم تنظیم شوند. بطور مشابه، ارتفاع نصب لوستر نیز مهم است. یک اشتباه رایجی که بعضی از مردم در آویزان کردن لوسترمرتکب می شوند این است که آن را در ارتفاع بالا یا خیلی نزدیک به سقف آویزان می کنند. آن را به اندازه کافی پایین آویزان کنید که کل اتاق را روشن کند. اگر آن را بالای میز آویزان می کنید، مطمئن شوید که اگر شما یا یکی از مهمانان قد بلندتان پشت میز می نشینید، به آن برخورد نکنید.

مبله کردن یک سرمایه گذاری بزرگ است و بخش بزرگی از بودجه را به خود اختصاص می دهد. اگر بودجه محدودی دارید، چند ایتم وجود دارد که می توانید روی آن ولخرجی کنید. دو تکه از وسایل مهم ، که بیشترین استفاده را دارند، مبل و تختخواب هستند. مبلغ بیشتری برای این دو تکه خرج کنید. بر روی قالیچه، میزها و کارهای هنری دیوار صرفه جویی کنید. ترکیب آیتم های گران با موارد ارزان تر یک حقه است که باعث می شود اتاق بدون هزینه بسیار همچنان شیک به نظر برسد.

تبلیغات