فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

آینه‌ها به وسیله‌ی این 7 روش می‌توانند هر اتاقی را بزرگ‌تر نشان دهند

آینه‌ها چندین قابلیت دارند. نه تنها شما را از خوب بودن ظاهرتان مطمئن می‌کنند، بلکه می‌توانند اتاق‌های شما را بزرگ‌تر، روشن‌تر و بهتر نشان‌ دهند. پس هنگام بازسازی، استفاده از آینه را در نظر بگیرید.

استفاده از آین برای ایجاد فضای بازتر

آینه‌ها دارای چندین قابلیت هستند. نه تنها شما را از بابت خوب بودن ظاهرتان مطمئن می‌کنند، بلکه می‌توانند اتاق‌های شما را بزرگ‌تر، روشن‌تر و بهتر نشان دهند. در اینجا یک‌سری ایده درباره‌ی چگونگی استفاده از آینه‌ها، برای ایجاد تغییر در هر اتاق خانه‌ی شما آورده شده است:

ساخت یک پنجره

آینه به شکل پنجره

اگر یک اتاق کوچک بدون پنجره دارید، از یک آینه‌ی برش خورده و قاب شده شبیه به یک پنجره استفاده کنید. این کار فضا را بازتر می‌کند و از ایجاد حس ترس از فضای محصور (کلاستروفوبیا) جلوگیری می‌کند. همچنین پنجره‌ی آینه‌ای به عنوان نقطه‌ی کانونی در اتاق عمل خواهد کرد.

آینه تراشکاری شده با شمع و ظرف جلو آن

گرچه این آینه با برش هنرمندانه، نشان می‌دهد که این آینه برای ایجاد تصور یک پنجره، به قاب احتیاجی ندارد.

اجازه دهید آشپزخانه بدرخشد

آینه در آشپزخانه

آینه‌ها در آشپزخانه؟ بله، قطعا! آینه‌ای که در جای درستی قرار گرفته باشد، می‌تواند حس یک فضای باز را در محیطی که معمولا کوچکترین اتاق یک خانه است، ایجاد کند و در عین حال کار سخت آشپزی برای شام را، به یک لذت تبدیل کند. با این اوصاف، اگر آشپزخانه‌ی من شبیه به این عکس بود، دیگر هرگز از آشپزی شکایت نمی‌کردم!

آینه پشت سینک رو به ناهارخوری

یک آینه در این آشپزخانه، می‌تواند به آشپز کمک کند تا حواسش به اتفاقاتی که پشت سرش در فضای ناهارخوری در جریان است، باشد. همچنین می‌تواند تصور پنجره‌ای را ایجاد کند که به اتاق آن طرف باز می‌شود.

سرت را بالا بگیر!

آینه قدی درکنار میزوصندلی چوبی چهارنفره

یک آینه‌ی قدی، چشم را به سمت بالا می‌کشد و در یک آن باعث می‌شود اتاق وسیع‌تر حس شود.

آینه قدی باریک کنار تخت خواب-و پشت پاتختی

خطای دیدهای ماهرانه‌ای وجود دارد که می‌توان توسط آینه‌های بلند و باریک ایجاد کرد. این آینه به طرز حساب شده‌ای در یک کنج کوچک قرار گرفته است. این آینه با انعکاس سنگ‌کاری‌های رو به رویش، تصور دری را ایجاد می‌کند که به اتاقی دیگر منتهی می‌شود.

چشم‌گیر کردن راهرو

آینه های شش ضلعی

راهرو عمدتا باریک‌ترین و تاریک‌ترین بخش هر خانه‌ای است. این مجموعه‌ی هنری از آینه‌های شش ضلعی به شکل تاثیرگذاری، قسمتی از خانه که می‌توانست کسل‌کننده و ساده باشد را به چیزی خلاف آن تبدیل کرده است.

آینه با قاب نقره ای

این آینه در راهرو، خوشامدگوی بازدیدکنندگان در بدو ورود است و وجود آن در این راهرو مفید و همینطور زیباست.

تبلیغات

تعدد را به کار گیرید!

آینه های چندتایی روی دیوار آبی

اگر مجموعه‌ی آینه‌ها مورد علاقه‌ی شما شده‌اند، همه‌ی آن‌ها را با هم به نمایش بگذارید تا به یک اتاق هویت ببخشید و نور را در جهات مختلف، بازتاب دهید.

آینه های گرد روی دیوار اتاق خواب

این مجموعه از آینه‌های گرد، با تخت گرد و همچنین نقطه‌های روی پتو، تناسبی را ایجاد کرده است که بدون نیاز به تصاویر و یا تابلوهای نقاشی، اتاق را به یک اثر هنری تبدیل کرده است.

فضای ناهارخوری خود را روشن کنید

آینه گرد بزرگ درکنار میز ناهارخوری باکنسول کرومی

یک آینه در اتاق ناهارخوری، در کنار یک لوستر عملکرد بسیار خوبی دارد. آینه نور را بازتاب می‌دهد و موجب می‌شود اتاق بزرگ-تر و رسمی‌تر احساس شود.

آینه دراتاق ناهارخوری درکنار ویترین ظروف

وجود یک آینه‌ی بزرگ در یک ناهارخوری کوچک، می‌تواند موجب ایجاد این تصور شود که اتاق دو برابر اندازه‌ی واقعی‌اش است.

بزرگترین

آینه بسیاربزرگ تکیه داده شده به دیوار درکنار آباژور

آینه‌ی بیش از حد بزرگ "سلاح" مورد علاقه‌ی بسیاری از طراحان داخلی است. همانطور که در این فضا دیده می‌شود، آینه‌ی بزرگ جزئی از دکوراسیون است و در عین حال به طور یکدستی اتاق را بسیار بزرگتر نشان می‌دهد.

آینه بزرگ تکیه داده شده به دیوار باقاب نقره ای رو به مبل قهوه ای

استفاده از آینه‌های بزرگ، لزوما به معنی زحمت بیشتر هنگام آویزان کردن آن‌ها نیست. با تکیه دادن آن‌ها به دیوار و یا قرار دادنشان در یک گوشه، همان کارایی را خواهند داشت.

همچنین بخوانید :
طراحی داخلی خانه
تبلیغات