فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

همه چیز در مورد سنگ نما

به لطف روکش سبک وزن، هر روز خوش نما کردن یک اتاق یا کل خانه برایم آسان تر است.

عجایب زمین شناسی

طبیعت مهربان میلیون‌ها سال است که سنگ گرانیت و سنگ رودخانه تولید می‌کند. و بشر از زمانی که رومیان ‏کولیسیوم ‏را ساختند، در حال آزمایش بر روی روکش های سنگی بوده‌است. با این حال، اگر شما امپراطور نیستید، اضافه کردن چنین شگفتی‌های زمین‌شناسی به دکوراسیون خانه تان همیشه یک چالش بوده‌است. هزینه حمل چند تن سنگ به در ورودی، و هزینه نصب بسیار زیاد است.

با این حال، همه چیز در حال تغییر است. در حال حاضر سنگ طبیعی را می توان به قطعات نازکی برش داد که برای حمل و نقل در هر جایی به اندازه کافی سبک باشد. و سنگ قالبی یا مصنوعی از اصالت عمده ای برخوردار شده است. امروزه، از یک مخلوط بتنی ساخته می‌شود که دارای ده‌ها یا بیشتر رنگدانه هایی است که به طور یکپارچه در قالب‌های تولید شده از سنگ‌های واقعی با یکدیگر ترکیب می‌شوند. و با لرزش آن قالب ها در طول فرآیند تولید، محصول نهایی با رنگی که در کل جریان دارد، تزریق می‌شود.

در نتیجه، روکش های سنگی به سرعت با طیف گسترده ای از سبک ها تقریباً در هر اتاق خانه راه پیدا می کنند. آن‌ها را در فضای باز هم خواهید دید. از آشپزخانه‌های حیاط پشتی گرفته تا دیوارهای حمام، شومینه های روستایی گرفته تا اتاق‌های غذاخوری شیک، روکش های سبک به طور قابل‌توجهی متنوع هستند. فقط یه نگاه بنداز . باید چیزی پیدا کنی که با سلیقه تو جور در بیاید.

در زیر سنگ

زیر سنگ

برای حفاظت از منزلتان در برابر آسیب‌های آب داخل و خارج از منزل، نصب روکش نیاز به چند لایه آماده‌سازی دارد.

قیرگونی یا کاغذ ساختمانی درجه D به عنوان مانع رطوبت در برابر آب و برف عمل می‌کند.

توری خودخزدارگالوانیزه به پشتیبانی از ملات کمک می‌کند.

پوشش ملات به حمایت از سنگ کمک می‌کند.

ملات را روی محدوده تخته گذاشته و سنگ را روی پوشش ملات قرار دهید.

روکش مانند سنگ تمام اندازه به نظر می رسد اما با وزن بسیار کمتر.

تبلیغات

موارد ضروری و موثر

موارد ضروری و موثر

از چه چیزی ساخته‌شده است؟

اگر طبیعت مهربان آن را ایجاد نکرده، سنگ ترکیبی از سیمان پرتلند، سنگ دانه‌های سبک (‏مانند پومیس)‏ و رنگدانه‌های اکسید آهن است که در یک قالب شکل‌گرفته اند.

چه هزینه ای دارد؟

قیمت سنگ واقعی می‌تواند بین ۷ تا ۱۹ دلار در هر فوت مربع باشد. سنگ قالبی 1.25 تا8 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. انتظار می رود که در هر فوت مربع حدود 10 دلار یا بیشتر برای نصب پرداخت شود.

خودتان انجامش می دهید یا حرفه ای استخدام می کنید؟

اگر کاشی کاری کرده‌اید، می‌توانید بیشتر پروژه‌ها را مدیریت کنید. نصب روکش در نمای بیرونی یک خانه بهتر است که به یک متخصص معتبر واگذار شود.

چه میزان مراقبت نیاز دارد؟

گردگیری سبک و یا شستشوی با شلنگ اغلب کافی است. اگر لازم باشد، می‌توانید با یک کیت ترمیم رنگ، تکه‌های سنگ قالبی را دوباره ترمیم کنید. برای حذف رسوبات کریستالی که به عنوان درخشندگی شناخته می‌شوند از سنگ قالبی، از مخلوط ملایم ۵ قسمت آب تا ۱ قسمت سرکه سفید استفاده کنید.

ساخته دست بشر در مقابل طرح واقعی

 ساخته دست بشر در مقابل طرح واقعی

در نگاه اول، این کار آسانی نیست که سنگ مصنوعی را از سنگ طبیعی تشخیص داد. (‏نکته: به مورد سمت چپ نگاه کنید.)‏ اما چند تفاوت کلیدی بین سنگ قالبی و خویشاوند طبیعی آن وجود دارد. سنگ مصنوعی ارزان‌تر است، به طور قابل‌توجهی سبک‌تر است و نصب آن سریع‌تر است. اما یک ضربه خوب می‌تواند ضعفش را آشکار کند و نمای آن را خراب کند. برای اینکه در امان باشیم چند تکه اضافی هم در زیر زمین نگه می‌داریم. سنگ طبیعی به سادگی سنگی است که به ضخامت 1/4 اینچ تا 3/4 اینچ بریده شده‌است و تمام سایه، رنگ و عیوبی را دارد که با فشار زمین‌شناسی همراه است. با دوام تر و همه‌جانبه‌تر است، اما هزینه بیشتری برای خرید دارد و زمان بیشتری برای نصب نیاز دارد.

انتخاب‌های خود را در نظر بگیرید

سنگ نما

این روزها، سبک روکش با سنگ تمام نقاط دنیا مطابقت دارد.

طبیعی: کلاسیک

برای رقابت با سنگ قالبی، این روکش سنگی با اشکال و اندازه‌های سنتی به وجود می‌آید.

طبیعی: کوبیست

طبیعی: کوبیست

برش های دقیق در این میدان سنگی چند رنگ، اجازه می دهد تا در طول مراحل نصب بداهه زیادی داشته باشد.

طبیعی: انباشته شده

طبیعی: انباشته شده

این سنگ مرمرلجن که برای یک جای گرم ساخته شده‌است، یک تکه پارچه برای لایه کردن است. اگر به خاطر لبه‌های برجسته و تغییرات رنگ نبود، به ندرت به اتصالات توجه می‌کردید.

طبیعی: موزاییکی

طبیعی: موزاییکی

تنها ۱ اینچ ضخامت دارد، این روکش را می توان برش داد و شکل داد تا یک الگوی توده‌ای خشک برجسته ایجاد کند.

طبیعی: خاکی

طبیعی: خاکی

آثار خزه و گلسنگ به زیبایی طبیعی این سنگ‌های خوب فرسایش یافته می‌افزاید.

طبیعی: غنی از مواد معدنی

طبیعی: غنی از مواد معدنی

سطح صاف (‏کامل با تکه‌های طلایی و نقره ای)‏ و لبه‌های فرسوده به این سنگ جذابیت روستایی می‌بخشد.

طبیعی: خط دار

طبیعی: خط دار

شیارهای سبز و سفید یک لایه اضافی از شخصیت را به این آجرهای سنگ آبی - خاکستری اضافه می‌کنند.

قالبی: گرد شده

قالبی: گرد شده

لبه‌های فرسوده و تغییرات ظریف رنگ این سنگ، بافت جذابی به آن می‌دهند. . تقریبا باعث می شود که دستان خود را در امتداد دیوار قرار دهید.

قالبی: ناهموار

قالبی: ناهموار

سنگ‌های منحصر به فرد و خشن با رنگ‌های پر جنب و جوش صخره‌های ساحلی ایتالیا ترکیب شده‌اند.

قالبی: سنگ رودخانه

قالبی: سنگ رودخانه

این سنگ‌ها به قدری واقع گرا هستند که، می‌توانید صدای امواجی که آن ها را صیقل می‌دادند بشنوید. اگر واقعاٌ واقعی باشند.

قالبی: سنگ ساختمانی

قالبی: سنگ ساختمانی

این روکش های بسیار سبک، که برای انجام کاره‌ای آسان و سریع ساخته شده‌اند، در مرکز خانه به صورت آماده و به فاصله ۸ فوت مربع از یک جعبه بسته‌بندی می‌شوند، و می توان آن‌ها را با یک کمان اره اصلاح کرد. بدون نیاز به دوغاب.

قالبی: تراشیده

قالبی: تراشیده

به لطف قالب های واقعی و پالت غنی، این سنگ قالبی، یک تکه سنگ جامد است که به شکل مواد واقعی است.

قالبی: برشی خشن

قالبی:  برشی خشن

درخشش طلایی و لبه‌های زاویه‌ای این سنگ عمق منحصر به فردی به آن می‌دهد، و ابعاد بیشتری به پروژه شما اضافه می‌کند.

قالبی: امپرسیونیسم

قالبی: امپرسیونیسم

رنگ‌های پویا به سرعت به چشم می‌خورند، اما خطوط ظریف در این بلوک‌های سنگی باریک، حس نظم و آرامش را ایجاد می‌کنند.

روکش در قطعات گوشه ای و قطعات مسطح ظاهر می‌شود. قطعات گوشه‌ای با پایه خطی و قطعات مسطح با پایه مربعی فروخته می‌شوند. با استفاده از ابعاد فضای پروژه، ببینید به چه مقدار از هر کدام نیاز خواهید داشت. دقت کنید که مناطق پر شده با درها، پنجره‌ها، بخاری‌ها و غیره را کم کنید.

نکات نصب برای نصب کنندگان

نکات نصب برای نصب کنندگان

قبل از شروع، با یک بازرس ساختمان در مورد الزامات کد محلی تماس بگیرید.

قبل از نصب سنگ، طرحی بر روی زمین رسم کنید. مطمئن شوید که روکش را از جعبه‌های مختلف انتخاب کنید تا اشکال و رنگ‌ها را تغییر دهید.

ابتدا تکه‌های گوشه را نصب کنید و سپس از بالا به پایین حرکت کنید. این کار مانع از این می‌شود که ملات سنگ‌های زیر را لک کند.

اگر یک تکه ملات روی یکی از سنگ‌ها پیدا کنی، صبر کن تا خشک شود قبل از اینکه آن را با یک جارو پاک کنی. گل ها میتوانند همیشه سنگ را لکه‌دار کنند.

در صورت امکان، لبه‌هایی را که با اشاره به بالا یا پایین، بالاتر یا پایین تر از سطح چشم، آن‌ها را مرتب کرده اید، پنهان کنید.

سبک دوغاب خود را انتخاب کنید

سبک دوغاب خود را انتخاب کنید

علاوه بر آب‌بندی رطوبت و حشرات، دوغاب به تنظیم صدا برای یک پروژه کمک می‌کند. همه اینها به میزان استفاده شما بستگی دارد. این گزینه‌ها را در نظر بگیرید

استاندارد

سنگ‌ها تقریباً به اندازه یک انگشت از یکدیگر فاصله می یابند و فضایی را برای ریختن دوغاب بین آن‌ها باقی می‌گذارند. هنگامی که دوغاب شروع به خشک شدن می‌کند، اتصال "کج" می شود تا ظاهری مقعر با عمق ثابت ایجاد کند.

سبک دوغاب خود را انتخاب کنید: غلظت بیش ازحد

سبک دوغاب خود را انتخاب کنید: غلظت بیش ازحد

برای یک ظاهر روستایی تر، دوغاب تا چند سانتی متر بالاتر از سطح سنگ ریخته می‌شود. در انتهای کار، مفاصل پهن‌تر و کم‌تر یکنواخت هستند.

سبک دوغاب خود را انتخاب کنید: اتصالات پشته ای خشک

سبک دوغاب خود را انتخاب کنید: اتصالات پشته ای خشک

لایه‌بندی قطعات پازل روکش مانند نیاز به دوغاب را از بین می‌برد. با این حال، به یاد داشته باشید که این امر همچنین یک خط مستحکم در برابر عناصر را نیز از بین می‌برد.

نحوه انتخاب ملات مناسب

نحوه انتخاب ملات مناسب

اگر شما یک بنا حرفه‌ای نیستید، عاقلانه است که به پیشنهادات سازنده توجه کنید. به طور کلی، ملات نوع N و نوع چسب S انعطاف‌پذیری لازم برای قرار دادن و تنظیم روکش را به شما می‌دهند، اما مواد افزودنی مختلف می‌توانند بر زمان تنظیم، مقاومت در برابر آب و قدرت پیوند بین ملات، سنگ و زیرلایه تاثیر بگذارند. در حالی که انتخاب‌ها را در نظر می‌گیرید، در مورد گزینه‌های رنگ نیز تحقیق کنید. بسیاری از تامین کنندگان، رنگدانه هایی را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند تا بر روی مخلوط رنگ بزنید تا با سنگ مطابقت داشته باشید.

نگاه ذن

نگاه ذن

به آن به عنوان یک راه ایده‌آل برای درمان جوش و خروش فکر کنید. حال و هوای آرام این سنگ خیال شما را راحت می کند.

ورودی بزرگ

ورودی بزرگ

با لمس درست، یک سنگ نما می‌تواند خانه محقر شما را بیشتر شبیه به یک قلعه کند. دودکش های سنگی بزرگ با دیوارهای سنگی و پرپیچ و خم، مطمئناً نگاه‌های تحسین آمیزی به خود جلب می‌کنند.

جای دلنشین

جای دلنشین

یک ستون سنگی با جای مناسب، با یا بدون شومینه، فضای باز عالی را به فضای زندگی شما می‌آورد.

این را تصور کنید

این را تصور کنید

اگر این اثر هنری به اندازه کافی جسارت نداشته باشد که بر نورافکن‌ها فرمان دهد، بگذارید دیوار خودش صحبت کند.

درام عالی

درام عالی

در فضایی که توصیف نشده و یا بد تعریف شده‌است، به خصوص فضایی با سقف بلند، دیواری از سنگ به اتاق یک نقطه کانونی خوشامدگویی می‌دهد.

تبلیغات