فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

6 نکته برای مخلوط کردن رنگ های خودتان

توصیه متخصص برای تبدیل رنگ‌های باقی مانده خودتان به مخلوط سفارشی

نکات مخلوط کردن رنگ

Rare(رقیق) پروژه‌ای است که از آخرین قطره رنگ استفاده می‌کند. و در حالی که برخی از این رنگ‌ها برای لکه گیری مفید هستند، برخی دیگر ممکن است از پروژه‌هایی که از مدت‌ها پیش نقاشی شده‌اند، باقی مانده باشند. چیزهای اضافی را برای کار بگذارید و رنگ سفارشی خود را ایجاد کنید. در اینجا به نکات مثبت آس هاردوار در مورد نحوه ترکیب بهتر اشاره می‌کنیم:

1. با یک برند بمانید

فرمول‌های خاص در شرکت‌ها متفاوت هستند، که به این معنی است که ترکیب برندهای مختلف می‌تواند منجر به رنگ گره دار یا جدا شده در سطل، یا پوشش ناصاف روی دیوار شود. برای افزایش شانس خود از یک مخلوط نرم، دو رنگ را از یک برند انتخاب کنید. حتی بهتر؟ در یک مسیر بمانید.

۲. از رنگ‌های فضای باز اجتناب کنید

اینها برای مقاومت در برابر فرسایش بلند مدت ناشی از باران و کثیفی فرموله می‌شوند، اما احتمال کمتری وجود دارد که در برابر لکه‌های داخلی، مانند آب میوه، سس اسپاگتی، یا مارکرها مقاومت کنند. به علاوه رنگ‌های فضای باز، ترکیبات آلی فرار بالاتری (‏حلال‌هایی که با خشک شدن رنگ در هوا آزاد می‌شوند)‏ نسبت به رنگ‌های داخلی دارند، بنابراین احتمال اینکه هنگام خشک شدن بخارهای بدبو تولید کنند، بیشتر است.

۳. به رنگ دقت کنید

رنگ‌های متمایل به قرمز شامل قهوه‌ای، نارنجی و بنفش وقتی با سفید مخلوط شوند صورتی کم رنگ یا استخوانی می‌شوند. آن‌ها را با رنگ‌های سبز پایه مخلوط کنید و در نهایت به یک قهوه ای درهم خواهید رسید. قبل از ادامه کار به ته رنگ توجه کنید.

تبلیغات

۴. یک اجرای آزمایشی انجام دهید

قبل از این که به یک ریختن بزرگ متعهد شوید، با مخلوط کردن یک دسته کوچک‌تر ببینید که رنگ چگونه خواهد بود. تا زمانی که نسبت‌ها برای دو دسته یکسان هستند، رنگ‌ها باید یکسان به نظر برسند.

۵. به خوبی مخلوط کنید

اگر به طور کامل مخلوط نکنید، رنگ غیر یکنواخت و پوشش ناهمگون را به خطر خواهید انداخت. بهترین گزینه برای شما پیوسته مخلوط کردن رنگ است که با مته شما در ارتباط است، اما اگر یکی از آن‌ها را ندارید، می‌توانید با استفاده از یک چوب حداقل به مدت ۲ یا ۳ دقیقه هم بزنید، یا تا وقتی که رنگ‌ها کاملاً با هم مخلوط شوند.

۶. از رنگ مخلوط شده بر روی هر چیز با ارزش استفاده نکنید

استفاده از رنگ مخلوط شده معمولاً هر نوع گارانتی تولید کننده را باطل می‌کند، زیرا شرکت‌ها نمی‌توانند تضمین کنند که فرمول جدید حفظ خواهد شد، و نتایج می‌تواند، خوب، مخلوط شده باشد. برای اجتناب از سردرد آینده، به پروژه‌های رنگی بچسبید که روکش کردن و ترک خوردن زیاد نخواهند دید مانند میزهای کافه، نه کف آشپزخانه را.

تبلیغات