فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

پنجاه و یک اتاق خواب لوکس به همراه تصاویر، نکات و ملزومات، برای کمک به طراحی اتاق خواب شما

محل استراحت و آرامش شما، یعنی اتاق خوابتان، باید موجب تسلی خاطر شما در مقابل فشار و شلوغی زندگی هرروزه باشد. شما مطمئنا می خواهید اتاق خوابتان بازتابی از اولویت های شما در طراحی باشد، اما خواستار این نیز هستید که عملکرد آن مطابق با خلوتگاهی شایسته برای شما باشد. تبدیل یک اتاق خواب یکنواخت و کسل کننده به یک اتاق خواب لوکس می تواند به سادگی اضافه کردن لامپ های جدید و یا شاید کمی پیچیده تر باشد؛ مثل پیچیدگی یک دیوار شاخص. اگر نمی توانید روی همان چیزهایی که نیاز دارید دست بگذارید، نیازی به نگرانی نیست، زیرا این دقیقا همان چیزی است که ما به خاطرش اینجاییم! مجموعه ی ما بهترین اتاق خواب های لوکس را به همراه عکس ها و نکات به نمایش گذاشته است، بنابراین شما در نهایت قادر خواهید بود بی نقص ترین طراحی را انتخاب کنید.

اتاق خواب سیاه

یک اتاق خواب سیاه، شاهکاری نیست که به آسانی به دست آید، اما چنین فضایی معرکه است! دیوار مشکی در تضاد با کف روشن و دیوار شاخص سبز زمردی، به طور فوق العاده ای لوکس است. هنگامی که در اتاق خواب از رنگ مشکی استفاده می کنید، مطمئن شوید که کنتراست در فضا و نور به قدر کفایت باشد تا اتاق بیش از حد بسته به نظر نرسد.

طراحی اتاق خواب توسی فیروزه ای

این اتاق خواب توسی رنگ های خنثایش را با فرورفتن در دنیای روشن و جسور فیروزه ای، به تعادل رسانده است. نه تنها این رنگ به تنهایی چشم گیر است، بلکه هنگامی که روی مبلمان مدولار داخل اتاق خوابتان قرار گیرد، سبک هنری معاصر با حس و حالی از آینده را ایجاد می کند.

اتاق خواب تاج تخت بالشتک مخملی.jpg

تاج تخت بسیار بزرگ در این اتاق خواب با حال و هوای طبیعت، بدون شک بخشی از دلیل مجلل بودن این چیدمان است. بالشتک مخملی کشیده شده در طول کل دیوار پشت، باعث می شود این اتاق دنج تر به نظر برسد. البته محیطی که به وسیله ی دیوارکوب ها و چراغ های توکار بالای تخت ایجاد شده است نیز آسیب نمی بیند.

اتاق بچه لوکس

یک اتاق خواب لوکس فقط مختص بزرگسالان نیست. این اتاق بچگانه برای یک نوجوان مناسب است و طراحیش کنجی عالی برای انجام تکالیف و یا استراحت ایجاد می کند. کسانی که چنین تصویری را از این اتاق ترسیم کرده اند، به طور عالی از رنگ های خنثای ملایم استفاده برده اند، اما با این حال با اضافه کردن عناصر طراحی سرگرم کننده، مانند کف سیاه و سفید آبستره و صندلی تاب از جنس آکریلیک، از بابت ایجاد حس جوانی در فضا، اطمینان حاصل کرده اند.

طراحی اتاق خواب سلطنتی

رنگ های تیره ی اغواکننده در این فضا با استفاده از چراغ های آویز اتاق خواب، کاملا روشن شده اند. طلایی سلطنتی به کار رفته روی این چراغ ها و همچنین لوستر و پاتختی ها، باعث ایجاد این حس می شود که این اتاق خواب برای یک خانواده ی سلطنتی مدرن طراحی شده است.

ایده طراحی اتاق خواب مجلل

مجموعه ی بافت های به کاررفته در سراسر این طراحی، موجب ایجاد حظی بصری شده است. خصوصا پشتی تخت منحصربه فرد آینه ای، ظاهری کاملا جسورانه ایجاد کرده است. هنگامی که صحبت از طراحی یک اتاق خواب مجلل است، استفاده از وسایل منحصر به فرد عالی است، زیرا دانستن اینکه شما دارای چیزی هستید که در فضای شما کاملا تک است، می تواند باعث شود کل طراحی احساس بخشندگی خیلی بیشتری داشته باشد.

اتاق خواب کمد باز

کمدها اغلب پنهان هستند، اما این اتاق خواب رویکردی کاملا متفاوت دارد. یک فضای نشیمن در این کمد باز ایجاد شده است که در وسط اتاق خواب قرار گرفته است. یک انتخاب طراحی جالب که کاملا برای این فضا مناسب است.

اتاق هنری ماهی سه بعدی

این اتاق خواب الهام گرفته از آسیا، رنگ های زیادی ندارد، اما مجموعه ی کاملی از کاراکترها دارد. با دنبال کردن جریان تم ماهی کوی، می توانیم ببینیم که این طرح هم روی دیوار و هم روی کف استفاده شده است. طراحی هنری سه بعدی این دیوار واقعا موجب شده است که به ابعاد این اتاق اضافه شود.

اتاق خواب نقش دایره دیوار

در اینجا نقش دایره ای روی دیوار، همه ی تفاوت ها را ایجاد می کند. سعی کنید اتاق را بدون آن تصور کنید؛ تاحدی ساده به نظر می رسد، درست است؟ نقشی که برای دیوار اتاق انتخاب می کنید، می تواند فضا را متحول کند، بنابراین عاقلانه آن را انتخاب کنید. اگر به دنبال ظاهری زیبا و لطیف هستید، نقشی خنثی با یک بافت سنگین، اغلب راهی مطمئن برای این کار است.

اتاق خواب مجسمه دیواری

یک اتاق خواب ساده با استفاده از یک دیوار شاخص به همراه یک مجسمه ی دیواری، متحول می شود. استفاده از یک دیوار شاخص بافت دار در یک اتاق خواب، می تواند به ایجاد جذابیت بصری و ابعاد بیشتر در یک اتاق کمک کند که به نوبه ی خود می تواند احساس تجملی تر بودن ایجاد کند.

اتاق خواب کمد شیشه

معمولا هنگامی که یک اتاق خواب با کمد را تصور می کنیم، قطعا این چیزی نیست که به ذهنمان خطور کند: در این اتاق خواب همه ی لوازم با استفاده از پارتیشن های شیشه ای و مرمری در معرض دید هستند. هر دو مصالح ساختمانی عالی هستند که می توانند به شما در دستیابی به اتاق خوابی فریبنده تر، کمک کنند.

 لوستر مدرن در اتاق خواب

یک صفحه از کروکی این اتاق خواب را بردارید و تمرکز کنید چه چیزی را و در کجا آویزان می کنید. مطمئنا اضافه کردن یک لوستر مدرن به اتاق خواب، فورا مولفه ی جذابیت آن را افزایش می دهد. اما شاید درباره ی چیز دیگری که از قبل در اتاقتان دارید، تجدید نظر کنید. هنگام آویز کردن پرده ها، آن ها را نزدیک به سقف آویزان کنید. این کار می تواند باعث شود پنجره های شما بزرگ تر و ارتفاع اتاق بلند تر به نظر برسد که در نهایت موجب خواهد شد اتاق خواب وسیع تر به نظر برسد. فضای بیشتر = احساس لوکس بودن بیشتر.

تخت شیک در اتاق خواب

تخت خواب شما باید راحت باشد، اما باید شیک هم باشد. برای مثال این تخت بدون پایه را در نظر بگیرید؛ خیلی نزدیک بودن به زمین، منحصربه فرد و فوق العاده شیک است و باعث می شود که در وهله ی اول نگاه ما را در این اتاق به خود جلب  کند. در نظر نگرفتن این موضوع کار آسانی نیست که در اینجا یک دیوار کاشی شده ی مجلل و براق و درهای پاسیویی که به روی یک منظره ی حیرت آور باز می شود نیز، وجود دارد.

اتاق خواب آبی لوکس

اگر مطمئن نیستید که یک اتاق خواب آبی با لوکس بودن به خوبی تناسب دارد یا نه، مجدد فکر کنید. شما متوجه خواهید شد که بسیاری از اتاق خواب های لوکس، با رنگ های متالیک و خنثی مورد پسند هستند، اما این به معنی این نیست که شما نمی توانید از رنگ استفاده کنید. گوشه ی محدود شده ی رنگی این اتاق خواب، مثالی عالی برای این موضوع است.

اتاق خواب مینیمالیستی تخت خواب چهار پوستر

این اتاق خواب مینیمالیستی با تخت خواب چهار پوستر و تلویزیون صفحه تخت بزرگش، راحت و شیک است. تخت خواب چهار پوستر، گزینه ی عالی دیگری است که حس و حال تجملی در یک اتاق ایجاد می کند. این مدل تخت ها یک مقدار کلاسیک تر از تخت های ساده هستند و در بسیاری از طراحی های مدرن ارائه می شوند.

تبلیغات
اتاق خواب گالری هنری تجمل

یک گالری هنری شخصی روی دیوار این اتاق به نمایش درآمده است که همه ی آن ها با چراغ های بالای سرشان همراه هستند. گالری های هنری به ایجاد حس تجمل شهره اند، بنابراین کاملا منطقی به نظر می رسد که یک صفحه از کتاب طراحی آن ها را قرض بگیرید.

اتاق خواب لوکس شامل سنگ مرمر دیوار و چراغ آویز

ترکیبی از عناصری که در اتاق خواب های قبلی دیده بودیم، در طراحی این مجموعه به طرز ماهرانه ای اجرا شده است. پرده های سقف تا کف، تاج بالای تخت بسیار بزرگ، چراغ های آویزی و استفاده از مرمر، مواردی هستند که می توانیم بلافاصله آن ها را تشخیص دهیم.

اتاق خواب لوکس آبستره توکار

اگر نمی خواهید در مسیر هنرهای معمول حرکت کنید، استفاده از موارد توکار را درنظر بگیرید. این طرح آبستره، در فرورفتگی دیوار قرار گرفته است و با استفاده از یک ورق شیشه ای بزرگ حفاظت می شود. قطعا چنین چیزی را هرروز نمی بینید!

اتاق خواب دکور چوب مرمر

دکور چوب و مرمری که در سراسر این طراحی دیده می شود، ترکیبی غیرمعمول در اتاق خواب هایی که به دنبال دستیابی به سبکی عالی هستند، نیست. این یک ترکیب دوتایی پویا با توانایی های قابل تغییر است.

دیوار اتاق خواب بافت طبیعی

دیوار شاخص دارای بافت حیرت آوری که در این اتاق پشت تخت خواب دیده می شود، عناصر طبیعی به کارگرفته شده را، به سطح جدید کاملی می برد. خام بودن سبک زیبایی و بافت، مجذوب کننده است.

پنکه سقفی چوبی اتاق خواب

اثاث چوبی نورپردازی شده به وسیله ی گروهی از نورهای مختلف، ترکیبی بی نقص از عناصر طبیعی و دست ساز انسان به وجود آورده است. به ویژه عاشق پنکه سقفی منحصربه فردی هستیم که بالای سر آویزان است.

اتاق خواب رنگ تیره

اگر اتاقی می خواهید که جذاب و اغواکننده باشد، سعی کنید با تعدادی رنگ های تیره تر بازی کنید. دیوار شاخص مشکی براق این اتاق، فورا ما را به سمت خود می کشد. البته ما از ریزه کاری های کوچک تری که این طراحی را عالی کرده است، غافل نشده ایم؛ مانند پایه های کرومی تخت و صندلی های ساده ی اتاق. هر جزئی مهم است!

اتاق خواب رنگ طلایی

رنگ طلایی از دیرباز به عنوان رنگ ثروت و رفاه در نظر گرفته می شود، بنابراین طبیعی است که به عنوان یک رنگ لوکس شناخته شود. این اتاق از این نگاه بهره برده است و با استفاده از مقداری رنگ، نوری منحصربه فرد و میزهای گرد، گوشه ای بامزه و در عین حال شیک و برازنده ایجاد کرده است.

چراغ آویز گوی شکل اتاق خواب

استفاده ی عالی دیگری از چراغ های آویزی گوی شکل. چراغ های آویزی در این اتاق کاملا به جا هستند، زیرا نه تنها باعث ایجاد شکل و شمایل و گزینه ای دیگر برای نورپردازی شده اند، بلکه می توانند از شلوغی بیش از حد پاتختی ها جلوگیری کنند.

اتاق خواب نورپردازی ثانویه

برای دستیابی به محیطی مطلوب، نورپردازی ثانویه امری کاملا ضروری است، بنابراین اگر قصد سیم کشی جدید ندارید، از چراغ های رومیزی امتحان پس داده استفاده کنید. به دنبال مدل هایی باشید که طراحی مجلل تری دارند، مانند نمونه های روکش کرومی که در این تصویر است.

عدم تقارن اتاق خواب

عدم تقارن می تواند یک ابزار طراحی عالی برای جدید و جالب نگه داشتن چیزها باشد. برای مثال، در اینجا چراغ های ال ای دی آویزی اسلیم ویبیا (Vibia Slim LED pendant)، تنها برای یک طرف تخت خواب مورد استفاده قرار گرفته است، درحالی که برای طرف دیگر از یک چراغ رومیزی کروی استفاده شده است. برای دستیابی به یک اتاق خواب لوکس، تقارن و هماهنگی همه چیز لازم نیست.

اتاق خواب قطعات هنری بافت دیوار

به دنبال قطعات هنری کاربردی باشید که با طراحیتان ترکیب کنید. این موارد مفید هستند و به اتاق خوابتان جذابیتی منحصربه فرد می دهند. در اینجا ما عاشق آن بافت روی دیوار شاخص هستیم که طراح از چراغ آویز تقلید کرده است.

اتاق خواب صنعتی

این اتاق خواب صنعتی با استفاده از مبلمان مینیمالیستی و وفور بتن، اشیاء را به سمت دیگری برده است. هرچند این طرح بسیار متفاوت از سایر موارد موجود در لیست ما است، اما توجه کنید که با یک نورپردازی توکار و یک تخت کم ارتفاع، ترکیب شده است.

فرش بزرگ اتاق خواب

یک فرش بزرگ همانند چیزی که در این اتاق خواب مشکی مورد استفاده قرار گرفته است، موردی است که به شکلی عالی به این اتاق اضافه شده است که یکباره می تواند احساس دنج بودن بیشتری در اتاق ایجاد کند. همچنین می تواند به وسیله ی یک پالت رنگ مینیمال مقداری بافت بیشتر در فضا ایجاد کند که به افزودن جذابیت بصری بیشتر به اتاق، کمک می کند.

اتاق خواب مینیمالیستی پالت رنگ سفید

این اتاق خواب مینیمالیستی با پالت رنگ تماما سفید خود، شفاف و تمیز است. طراح با قراردادن یک تخت خواب مدرن و ایجاد یک فرورفتگی در دیوار که به وسیله ی نورهای توکار روشن می شود، از ایجاد حس سردی و بی روح بودن جلوگیری کرده است.

اتاق خواب رنگ سفید قرمز

یک اتاق خواب سفید دیگر اما کمی وسیع تر. این مورد، از مبلمانی با اشکال غیرمعمول و یک قرمز جسورانه برای ایجاد یک طراحی تازه، بهره می برد.

دیوار شیشه ای اتاق خواب لوکس با منظره طبیعت

با داشتن چنین چیزی چه نیازی به نقوش دیواری است؟ هیچ چیز به طور کامل مثل این منظره ی غیرقابل جایگزین، لوکس بودن را بیان نمی-کند.

پنجره بزرگ اتاق خواب

یک پنجره ی بزرگ دیگر اما کمی امکان پذیر تر برای یک خانه ی درحد متوسط. پنجره های بزرگ نه تنها می توانند به شما منظره ای عالی هدیه دهند، بلکه برای غرق نور کردن یک اتاق با نور طبیعی نیز، بسیار خوب هستند.

استخر کنار اتاق خواب

امکان قدم گذاشتن مستقیما از اتاق خواب به استخر؟ بله، لطفا! این طراحی منحصربه فرد، این امکان را به وسیله ی یک در شیشه ای کشویی بزرگ ایجاد می کند.

سبک زندگی در اتاق خواب لوکس

اتاق خواب خود را مطابق با سبک زندگی که در ذهن دارید طراحی کنید. اگر این به معنی خوردن قهوه هنگام صبح بیرون از خانه درحالی که به صدای پرنده ها گوش می کنید، است، چطور می توان این ها را در طراحی گنجاند؟ گاهی اوقات یک اتاق خواب می تواند به خاطر فعالیت ها یا سبک زندگی که به وجود می آورد، لوکس به نظر برسد.

اتاق خواب شیک و پر زرق و برق

زرق و برق و فریبندگی این اتاق خواب بسیار درخشان، واقعا معرکه است. با وجود تزئینات براق، چیدمان وسیع و فرش های مخمل، حس تجمل این اتاق با نمونه های اندکی قابل رقابت است.

رنگ سبز و گیاه در اتاق خواب لاکچری

اشاره ای از رنگ سبز هم در داخل و هم در خارج این اتاق خواب نمایان است. به وسیله ی منظره ی گسترده ی سه درخت که از پنجره ی مستطیل شکل قابل دیدن هستند، به فرش وسط اتاق، تاکید بیشتری شده است. یک شکل منحصربه فرد برای پنجره؛ اما شکلی که واقعا این طراحی را برجسته کرده است.

درخت و طبیعت در اتاق خواب

اگر عاشق طبیعت هستید، پس ممکن است این اتاق خواب متعلق به شما باشد! یک آتریوم که از شادابی گیاهان سبز و نور طبیعی پر شده است، به جای تاج های بالای تخت معمول، چطور است؟

طراحی کمد باز در اتاق خواب

یک کمد دیواری با ایده ی طراحی باز، دوباره تصویر شده است. با هل دادن تخت به وسط اتاق، امکان به وجود آمدن قسمتی از یک دیوار را فراهم می کنیم. این دیوار نه تنها به عنوان تاج تخت مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه بدون بستن کامل کمد، به جداسازی آن از باقی اتاق کمک می-کند.

اتاق خواب با پانل چوبی مدرن

پانل های چوبی مدرن می تواند حس چندگانه و گرمی داشته باشد و آن را به پوششی بی نقص برای دیوارهای اتاق خواب بدل کند. این اتاق حتی با استفاده از پانل های برشکاری شده برای گیرایی بیشتر، بر این موضوع تاکید دارد.

اتاق خواب لوکس و شیک به رنگ زرد

این اتاق خواب باحال، هم بامزه است و هم لوکس. این اتاق از المان های توکار استفاده ای عالی کرده است که راهی فوق العاده برای افزودن مقداری تجمل به فضا است.

اتاق خواب تزیین شده

در این اتاق خواب مد روز، هنر دکو در برخورد با مدرنیته است. همه چیز، از نقش و نگارهای دیوار های تزیین شده تا فرش با کرک های ریز، همه بدون دردسر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

اتاق خواب سلطنتی طلایی

اگر تا به حال جویای این بوده اید که بدانید از یک خانواده ی سلطنتی بودن چه حسی دارد، سعی کنید یک شب را اینجا بگذرانید. با طراحی های پر پیچ و تاب، سقف های طاقی شکل و ستون های مرمری، چیزهای زیادی برای غبطه خوردن به این اتاق وجود دارد. با قرار دادن یک نقاشی دیواری در اتاق خوابتان و یا انتخاب ترکیب رنگی از طلایی و سفید مرمری، ظاهر چنین خانه ای را ایجاد کنید.

اتاق خواب مراکشی سفید

این اتاق خواب با کمی سبک هنر مراکشی، منظره ای از رنگ های سفید، آبی و قهوه ای است. فرش شگی (پرزبلند) بزرگ این اتاق، واقعا کمک می کند که حال و هوای جوانی به آن ببخشد. اگر علاء الدین در دوران مدرن بود، کاملا می توانستیم ببینیم که این اتاق پرنسس جزمین است.

اتاق خواب کاشی مراکشی

یک زیبایی مراکشی دیگر. توجه زیادی صرف جزئیات شده است، مانند کاشی های درهم و برهم کف و نقش ها و بافت های مکرر مختلفی که در سراسر طراحی استفاده شده است.

نقاشی دیواری در اتاق خواب

نقاشی دیواری که با استفاده از المان های توکار برجسته تر نشان داده شده است، مانند آن چه که در اینجا مشاهده می شود، گزینه ای چشم گیر است که می تواند بسیار مقرون به صرفه باشد. نقاشی های دیواری در بیشتر جاها به صورت آنلاین در دسترس هستند یا اگر فرد خلاقی هستید، همیشه می توانید خودتان نقاشی بکشید!

اتاق خواب رنگ صورتی توسی با مخمل

این اتاق خواب بچگانه، مملو از گرما است. صورتی ملایمی که با توسی جور شده است، میزان درستی از کنتراست را ایجاد کرده است. علی-الخصوص ما عاشق آن دیوار مخملی بزرگ، شده ایم.

طراحی اتاق خواب با رنگ قرمز  و سبز

ترکیب رنگ قرمز و سبز، انتخابی جسورانه است که یک طرح بندی عالی نیاز دارد. پس ترکیبی دوتایی از رنگ های روشن مانند، زرد، صورتی یا فیروزه ای را در نظر بگیرید، مگر اینکه بخواهید اتاق خواب شما شبیه به فضای کریسمس شود. همچنین اضافه کردن گیاهان گرمسیری نیز می-تواند راهی عالی برای فاصله گرفتن از ایجاد ناخواسته ی حال و هوای تعطیلات باشد.

اتاق خواب صورتی چرک

صورتی چرک به این اتاق حس زنانگی بخشیده است، بدون اینکه بر آن غلبه کرده باشد. مانند بسیار از اتاق خواب هایی که در این لیست دیدیم، در پایین تخت یک مبل عثمانی قرار گرفته و صندلی مطالعه به این اتاق اضافه شده است. دو وسیله ای که برای اضافه کردن کلاس بیشتر به فضا، عالی است.

کاغذ دیواری در اتاق خواب

بسیاری از دیوارهای شاخصی که کل مجموعه ی ما دیده می شود، به طور کلی پیچیدگی داشتند، اما این اتاق خواب مدرکی برای اثبات این امر است که یک کاغذ دیواری ساده نیز می تواند تاثیر بزرگی ایجاد کند. رنگ های خنثی و طراحی محو، انتخابی باشکوه برای این اتاق است.

گیاه در اتاق خواب

این اتاق خواب از بسیاری از عناصری که در کل مجموعه ی ما مورد بحث قرار گرفت، بهره می برد، اما این مورد درختی کوچک را نیز در این طراحی جای داده که واقعا آن را زنده کرده است. اضافه کردن گیاهان به اتاق خواب می تواند به یک طراحی جدید و سرزنده، کمک کند. در ذهن داشته باشید که با این حال گلدانی که برای قرار دادن گیاه در آن، استفاده می کنید نیز، می تواند تفاوت ایجاد کند. یک گلدان سرامیکی همیشه از یک گلدان پلاستیک بسیار لوکس تر به نظر می رسد.

همچنین بخوانید :
هفت دلیل بازسازی خانه
تبلیغات