فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

هفت دلیل اصلی بازسازی خانه شما

هفت دلیل اصلی بازسازی

اجازه دهید یک متخصص حرفه ای تعمیرات خانه شما را انجام دهد.‏

بازسازی خانه، پرهزینه، زمان‌بر و موجب بهم ریختگی است. اما با این حال، بسیاری از مردم، بازسازی خانه را به دلایل مختلف انتخاب می‌کنند. در اینجا دلایل اصلی بازسازی خانه‌تان، بیان شده است.

1. به منظور افزایش راحتی یا لذت بیشتر از خانه

این مورد به یک دلیل اول ذکر می‌شود؛ با وجود اینکه دلایل خوب زیادی برای بازسازی خانه‌تان وجود دارد، راحتی و لذت بردن از محیط خانه، فاکتورهای مهمی هستند که نباید از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. اگر منحصرا براساس اینکه در آینده، بازسازی قیمت فروش را تحت تاثیر قرار خواهد داد، اقدام کنید، در آخر به جایی می‌رسید که در نمایشگاهی زندگی می‌کنید که احساسی شبیه به یک خانه ندارد. راحتی و لذت بردن شما بسیار مهم‌تر از این است که چه امکاناتی موجب می‌شود نهایتا هنگام فروش، پول بیشتری به دست بیاورید.

2. به منظور رفع مشکلی ایمنی

برخی از پروژه‌های بازسازی منازل را، نمی‌توان به تعویق انداخت. مشکلات برقی، نشتی بام یا یک ترک در پی، تعدادی از مشکلاتی است که به منظور ایمن نگه داشتن خانواده‌تان و جلوگیری از یک فاجعه یا وارد شدن یک خسارت کلی به خانه، باید مورد توجه قرار گیرند.

تبلیغات

3. به منظور افزایش ارزش خانه

اگر قصد دارید طی چند سال آینده خانه‌تان را بفروشید، ممکن است بخواهید، با در نظر داشتن این موضوع که هنگام عرضه در بازار بیشترین سود ممکن را داشته باشید، بخشی از خانه یا تمام آن را بازسازی کنید. در برخی از پروژه‌ها که بهترین بازگشت فوری را دارند، فضای نشیمن اصلی را بازتر می-کنند، در ورودی را عوض می‌کنند و آشپزخانه یا حمام را به روز می‌کنند.

4. به منظور ارتقاء عملکرد خانه

ممکن است به فضای بیشتری احتیاج داشته باشید یا یک حمام دیگر کارها را در آن صبح‌های شلوغ، ساده‌تر کند. ممکن است همسرتان یک خلوت مردانه (man cave) بخواهد یا خودتان یک ایوان یا پاسیو، برای سرگرمی در فضای باز بخواهید. تا زمانی که به روز کردن خانه به ارزش خانه آسیبی نرساند و فضای قابل استفاده را کاهش ندهد، بازسازی، به طوری که عملکرد خانه را برای ساکنین بهتر کند، یک ایده‌ی خوب است.

5. به منظور افزایش بازدهی خانه

پنجره‌های جدید، یک پمپ حرارتی و عایق‌کاری، نمونه‌هایی از بهسازی هستند که می‌توانند هزینه‌های مصرف انرژی را کاهش دهند و در طول زمان هزینه‌هایشان را جبران کنند. همچنین اگر قصد فروش خانه‌تان را دارید، خانه‌های با بازدهی بالا، برای خریداران جذاب‌تر است زیرا آن‌ها می‌دانند در خانه‌های بهینه شده در مصرف انرژی، هزینه‌ها نیز پایین خواهد آمد.

هفت دلیل اصلی بازسازی

برنامه ریزی و رویاپردازی با یکدیگر، بخشی از لذت بازسازی خانه است.‏

6. به روز کردن سبک خانه

یک خانه‌ی قدیمی ممکن است ظاهری از مد افتاده داشته باشد که باعث می‌شود برای خریداران چندان جذاب نباشد و یا می‌تواند باعث شود ساده‌تر از یک خانه‌ی مجلل به نظر برسد. به روز کردن سبک خانه‌تان، می‌تواند هوسی بر اساس یک ترند جدید و یا راهی برای آماده کردن خانه‌تان برای فروش باشد. بهترین گزینه، استفاده از یک استایل همیشه به روز است که موجب دلفریب شدن خانه می‌شود.

7. آماده کردن خانه برای فروش

هنگامی که هدف اصلی بازسازی، فروش خانه باشد، انتخاب‌ها باید نشان‌دهنده‌ی این باشند که چه چیزی به احتمال زیاد به فروش، کمک خواهد کرد. رنگ‌های خنثی، به روزرسانی‌هایی که به ارزش خانه اضافه می‌کند و برطرف کردن هر مشکل ظاهری یا فنی که به فروش مجدد خانه به بهترین شکل، کمک می‌کند.

همچنین بخوانید :
بازسازی خانه
تبلیغات