فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

50 آشپزخانه شیک و نکته‌هایی برای کمک به طراحی و تزئین آشپزخانه شما

غذا اغواکننده است، آشپزی در خانه رو به فراموشی است (برای بعضی‌ها) اگر اشپزخانه شما واقعا قلب خانه شماست- یا محل غذاخوری شماست- پس شما می‌خواهید که آن مثل رستوران مورد علاقه شیک باشد. این گالری 50 طراحی آشپزخانه الهام‌بخش لاکچری برای خانه‌های گران‌قیمت است، اما این به این معنی نیست که این‌جا هیچ الهامی برای اندازه‌های جمع و جورتر وجود ندارد. شیک بودن و تجمل عنصری است که می‌تواند در هر اندازه ای از آن لذت برد، درست مثل غذای فوق العاده‌ای که به مزاق هر ذائقه‌ای خوش می‌آید. حالا کلاه آشپزی خود را سر کنید و خود را در این فضاهای جذاب تصور کنید و ظرف امضای خود را خلق کنید.

آشپزخانه مدرن

آشپزخانه مرمر همیشه لاکچری را معنا می‌کند. طرح طبیعی رگه های شفاف در سراسر کانتر، دیوار یا زمین برای شکل‌دادن فضا کافیست، اما استفاده از آن در سراسر آشپزخانه و حتی کابینت‌ها چطور؟ زمینه سراسر پوشیده شده از مرمر در این آشپزخانه مجلل با گیاهان و صندلی‌های سبز زمردی چشم نواز به توازن رسیده است.

تزیین آشپزخانه

مرمر، قسمت‌های مرکزی این اشپزخانه طوسی و سفید را پوشش می‌دهد، اما روکش آن ضخیم است و فضا را تحت کنترل دارد.

دکوراسیون آشپزخانه

پذیرایی از جمعیت. یک صف طولانی از چهارپایه‌های بار آشپزخانه، در این‌جا اظهار وجود می‌کنند، و اگر شما فضای کافی (و پول) دارید، چرا که نه؟ این‌ها چهارپایه‌های سبک چرنر هستند.

چیدمان آشپزخانه

تضادها را نمایان کنید. آشپزخانه‌های سیاه و سفید با تضاد زیاد، هوشیار و تیز هستند. اگرچه این مورد، یک تم طبیعی با جمعیت متحرک مرغ‌ها دارد. شکل متحرک آن‌ها به‌طور زیبایی با دیوار مرمر طرح‌دار آمیخته می‌شود.

کابینت آشپزخانه
تبلیغات

کمی زلم زیمبو اضافه کنید. اضافه کردن لوازم درخشنده به معنی لوستر کریستال یا پیش‌خوان درخشان نیست. این لامپ‌های رومیزی مسی یک حس متالیک امروزی را بدون خودنمایی القا می‌کند.

آشپزخانه

طرح چوبی و طوسی کاملا ملایم به نظر می‌رسد. طرح چوبی در میان این جزیره آشپزخانه، یک جاذبه طراحی هرینگبون را اضافه می‌کند.

آشپزخانه شیک

یک نیمکت غذاخوری اضافه کنید. همه از نشستن برروی چهارپایه‌های بار بلند احساس راحتی نمی‌کنند و این چهارپایه‌ها حس رسمی‌بودن را هم تداعی نمی‌کند. اگر در کنار آشپزخانه، فضای کافی برای غذاخوری وجود دارد پس قراردادن نیمکت پذیرایی را درنظر داشته باشید.

آشپزخانه کلاسیک

رفلکس، یک اتاق تاریک را روشن می‌کند. اگر شما نور کم یا پنجره‌های بالا در ناحیه آشپزخانه خود دارید، کابینت‌های متالیک شیک را برای کمک به برگشت نور اطراف مانند این آشپزخانه کوچک در نظر داشته باشید.

آشپزخانه مدرن و شیک

یک آشپزخانه درونی-بیرونی با درهای پاسیو بازوبسته شو درست کنید.

آشپزخانه لاکچری

طرح مشبک به این آشپزخانه شیک امروزی حس بوستان را می‌دهد.

دکوراسیون داخلی

طراحی آشپزخانه خود را با نورپردازی زیبا، تاج‌گذاری کنید. دو میله آویزان زیبا، این آشپزخانه چوبی و سفید بی‌روح را روشن می‌کند.

مدل آشپزخانه

یک دیوار صاف از کابینت‌های بلند درست کنید. اگر شما از نعمت داشتن جزیره یا شبه‌جزیره آشپزخانه با سایز بزرگ بهره مند هستید، به داشتن یک نیمکت آزاد روی پیشخوان فکر کنید. یک دیوار استوار با کابینت‌های با ارتفاع بالا، همان‌طور که بخشی از آشپزخانه هستند، بخشی از دکور هم هستند.

طراحی لاکچری آشپزخانه

یک قالیچه زیبا اضافه کنید. باشه، قالیچه ایده خوبی برای قراردادن در اطراف لبه‌های نیمکت نیست-شما باید دائما در حال ازبین بردن لکه‌ها و جاروکردن خرده ها باشید. اگرچه، در فضاهای بزرگ‌تر، یک قالیچه در نواحی مرکزی باعث دنج‌تر شدن فضا می‌شود، به‌خصوص در آشپزخانه‌های غذاخوری.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

با گیاهان به آشپزخانه زندگی ببخشید. هر نوع آشپزخانه ای با داشتن مقداری سبزینگی در خود، قشنگ‌تر به نظر می‌رسد. گیاهان معلق آبشاری مانند تصویر یا صفی از گیاهان گلدانی انبوه، انتخاب با شماست.

طراحی آشپزخانه

چند لوستر مدرن گروهی، اثربخشی را بیشتر می‌کند.

بهترین دکوراسیون آشپزخانه

این لامپ‌های آویزان آشپزخانه، برای تزئین سقف ظاهر می شود، مانند گوشواره.

آشپزخانه لوکس

شما حتی می‌توانید فاکتور زیبایی در یک آشپزخانه با طراحی سفید را با انتخاب گروهی از لامپ‌های آویزان مجسمه‌ای دوچندان کنید.

دکوراسیون آشپزخانه لوکس

در انتخاب رنگ‌ها خلاق باشید. یک آشپزخانه صورتی شاید اولین چیزی نباشد که برای داشتن یک آشپزخانه لاکچری به ذهن خطور می‌کند، اما یک صورتی کمرنگ بسیار جذاب است. آبی روشن را نیز برای تکمیل رنگ‌های پاستلی می‌توانید به آن اضافه کنید.

طراحی آشپزخانه لوکس

اگر شما دنبال یک طرح رنگی الهام‌بخش هستید، پس جعبه‌های شکلات لاکچری جای خوبی برای شروع هستند. این آشپزخانه طوری به نظر می‌رسد که انگار تازه از بسته بندی درآمده است.

کابینت آشپزخانه لوکس

کمی هنر اضافه کنید. چند قطعه آثار هنری روی دیوار، ظرافت را می‌افزاید.

آشپزخانه های لوکس

سادگی را حفظ کنید. یک طرح آشپزخانه مینیمالیستی می‌تواند هم‌چنان پیشرفته به نظر برسد، چیزی که مهم است کیفیت مواد استفاده شده و طراحی متعادل است. نور آویزان خطی در این طراحی ساده جلب توجه نمی‌کند و بر خط بلند جزیره مرکزی تاکید می‌کند.

آشپزخانه شیک

چهره یک آشپزخانه چوبی را با رنگ تازه سفید بهتر کنید. این ردیف نورهای آویزان کوچک، رنگ آبی روشن را جلوی کابینت‌های چوبی دیواری پخش می‌کند.

آشپزخانه مدرن

قفسه‌های دیواری را در آشپزخانه باز مانند این آشپزخانه اسکاندیناوی چوبی و سفید قرار دهید.

آشپزخانه لاکچری

کابینت ترکیبی تمام‌کننده است. این کابینت‌های سیاه صاف و براق به این چوب خام ناهموار به این طراحی غنی اما روستایی جلوه می‌بخشد.

آشپزخانه کلاسیک

یک جزیره چندجانبه ایجاد کنید. این آشپزخانه با غذاپز در یک سمت و سینک در سمت دیگر تجهیز شده است.

طراحی آشپزخانه شیک

دکور اطراف را به‌عنوان بخشی از مجموعه کابینت‌ها درنظر گرفته و تزئین کنید. این ستون که در همسایگی این آشپزخانه قرار دارد، با مرمر سفید آراسته شده و با چوب روشن که با یونیت‌ها هماهنگ است، تزئین شده است.

طراحی آشپزخانه لاکچری

از نوار ال ای دی برای درخشان کردن کناره‌های تیز آشپزخانه مینیمالیستی استفاده کنید.

طراحی آشپزخانه کلاسیک

با استفاده از چندی از این نکته‌ها و فهم آن‌ها، می‌توانید به یک آشپزخانه کوچک لاکچری دست یابید. این جواهر کوچک شامل یک دیوار مرمر شیک، گیاهان سبز زیبا، تضاد در رنگ‌ها، هنر دیواری خیره کننده و درخشش ال ای دی زیر نورهای کابینت است.

دکوراسیون آشپزخانه لوکس

تم را تغییر دهید. درواقع، چندبار تغییر دهید، مانند این طراحی آشپزخانه تم طوسی‌ سه‌گانه. تم چوب طبیعی برای گرمابخشیدن و غنی کردن رنگ‌های خنک معرفی می‌شود.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

تغییرات را به صدا درآورید. یک آشپزخانه سبک صنعتی مدرن می‌تواند با کاشی‌های طرح‌دار زیبا و طرح‌های رنگی شاد مزین شود.

دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک

شما تقریبا نیازی به کابینت‌های شکفت‌انگیز مانند این ندارید. روکش و قاب‌کاری تزئینی، یک نمایش واقعی را نشان می‌دهد.

دکوراسیون آشپزخانه لاکچری

کف وینیل لاکچری به جذابیت یک فضای مدرن می‌افزاید. وقتی کم و کسری در ویژگی‌های تزئینی وجود دارد، شما می‌توانید جلوه‌های بصری با یک ردیف از کاشی‌های هندسی یا با کف وینیل ایجاد کنید.

دکوراسیون داخلی

لوازم یک‌پارچه را برای یک ظاهر ساده و صیقلی انتخاب کنید.

مدل های جدید آشپزخانه

یک یخچال اضافه کنید. این یخچال زیر پیش‌خوان مانند یک جواهر کوچک بر تاج این آشپزخانه مشکی می‌درخشد.

مدل جدید آشپزخانه

یک موزائیک تهیه کنید. کف این آشپزخانه آبی با طرح‌های موزائیک طبیعی در جریان است.

طراحی آشپزخانه

یک سبک مجسمه‌ای ایجاد کنید. این بار صبحانه چوبی فوق‌العاده به نظر می‌رسد که از دل دیوار بیرون آمده است.

کابینت لاکچری

این تکه تندیس سنگی در این اشپزخانه، یک جزیره با برش‌های قوس‌دار است. نورهای خطی آشپزخانه، باعث حفظ تمیزی ظاهر می‌شود.

کابینت مدرن

برش‌های زاویه‌ای، نقطه تمرکز در این طراحی هنری آشپزخانه هستند، جایی‌که کلید آن فرم نامتقارن آن است. هر بخش آن، منحنی‌های شیب‌دار دارد که یک شیب متفاوت برای قسمت بعد را دنبال می‌کند که – به یک طراحی پنجره‌سقفی سفارشی که مکمل زیبایی کابینت‌ها است، منتج می‌شود.

کابینت لوکس

هیچ چیزی مانند یک آشپزخانه کاملا طلایی، لاکچری نیست. این آشپزخانه U شکل ویژگی‌های یک شبه جزیره فوق‌العاده با تکیه بر یک پایه را دارد.

طراحی مدرن آشپزخانه

یک شبه‌جزیره تندیسی فوق‌العاده دیگر. به دلیل ساختار چندلایه اش، محکم به نظر می‌رسد، این طرح مانند یک تکه کاردستی بسیار بزرگ است.

طراحی لاکچری آشپزخانه

یک آشپزخانه سبک کوبیسم خلق کنید. این ایده آشپزخانه اصلا شبیه محلی برای پخت و پز نیست. این بیشتر شبیه یک نقد ادبی یا یک مفهوم انتزاعی یک آشپزخانه است.

دیزاین آشپزخانه

این تصویر یک منظره تماشایی از یک معماری است.

دیزاین آشپزخانه مدرن

رویکرد آینده‌نگرانه داشته باشید. تکنولوژی پیشرفته، ایده نورهای دیجیتالی، کابینت‌های شیشه‌ای کلینیکی و نفوذ گیاهان زنده به این آشپزخانه مدرن حس سال 2500 را می‌دهد.

دیزاین آشپزخانه لاکچری

برای خود یک دیوار سبزرنگ و دیوار داخلی با رویش گیاهان، پرورش دهید.

دیزاین آشپزخانه لوکس

تصور کنید که شما میزبان برنامه آشپزی خود هستید. میز آشپزی خود را در مقابل تماشاگران مرتب کنید، آن‌ها درواقع خانواده شما هستند اما آنها هم می‌توانند از این برنامه لذت ببرند.

آشپزخانه شیک

استاد هنر پرواز. عقب‌رفت پایه‌های یونیت، به آن ظاهر جذاب بی‌وزنی می‌دهد.

آشپزخانه زیبا

قطعه‌های زیبای کلاسیک به یک آشپزخانه مدرن اضافه کنید، مانند این مجسمه‌های نیم‌تنه.

آشپزخانه مدرن و زیبا

یک آشپزخانه تیره قطعا زیبا به نظر می‌رسد، اما از قراردادن چند وسیله روشن مانند این لامپ آویزان و قالیچه زرد تیره، غافل نشوید.

آشپزخانه مدرن و شیک

اگر می‌خواهید تمام پول خود را روی یک آیتم لاکچری هزینه کنید، پیشخوان آشپزخانه می‌تواند گزینه خوبی باشد. از این کاشی‌های تاثیرگذار برای طراحی فضا استفاده کنید.

طراحی آشپزخانه

یک آشپزخانه لاکچری عالی برای پری دریایی و آکوامن-یا فقط برای یک علاقه‌مند به ماهی‌ها.

تبلیغات