فارسی بیم ارائه دهنده خدمات ساختمانی شامل طراحی، اجرا، بازسازی و تعمیرات ساختمان

در صورتی که تصمیم به بازسازی خانه خود گرفته اید ولی نمی دانید از کجا شروع کنید، کافی است با فارسی بیم تماس بگیرید. کارشناسان فارسی بیم شما را از ابتدا تا انتهای مراحل بازسازی همراهی می نمایند.

پنج دلیل اهمیت برنامه‌ریزی برای بازسازی

پنج دلیل اهمیت برنامه برای بازسازی

بازسازی تقریبا به اندازه‌ی ساختن یک خانه از اول، حائز اهمیت است و به همان اندازه به برنامه‌ریزی و تلاش احتیاج دارد. این موضوع به خاطر این است که شما می‌خواهید خطایی که ممکن است در گذشته رخ داده باشد را تصحیح کنید، نه اینکه اشتباه دیگری ایجاد کنید. هر قدر هم واضح به نظر برسد، هنوز هم بسیاری از مردم متوجه ماهیت آن نیستند. به همین دلیل ما پنج دلیل اصلی اهمیت برنامه‌ریزی برای بازسازی را جمع‌آوری کرده‌ایم.

1. به منظور فراهم کردن مصالح مناسب

ورودی به دردنخور، خروجی به دردنخور! کیفیت مصالحی که استفاده می‌کنید، بر نوع نتیجه‌ای که به دست می‌آورید بسیار تاثیرگذار است. پس قطعا لازم است که تحقیق کنید، گزینه‌هایتان را سبک سنگین کنید و یکی از آن‌ها را انتخاب کنید، مگر اینکه تامین کننده‌ای را داشته باشید که برای تماس سریع با او، اطمینان داشته باشید. همه‌ی این‌ها بخشی از برنامه‌ریزی است که نیاز است گسترده و با جزئیات کافی باشد. با این حال، به لطف "شِروود لامبر" و سایر توزیع-کنندگان و خرده‌فروشان که کیفیتی خوب با قیمتی منطقی ارائه می‌دهند، در این امر نباید مشکلی ایجاد شود.

تبلیغات

2. مطابقت با استاندارها و دستورالعمل‌ها

درحالی که عمده‌ی برنامه‌ریزی، مربوط به ارائه‌ی بهترین بهترین‌ها به شماست، در مورد رعایت شرایط صحیح مطابق با قانون نیز هست. هیچ چیز آزاردهنده و ناامیدکننده‌تر از این نیست که مجبور شوید چیزی را که وقت و هزینه صرف آن کرده‌اید را کنار بگذارید تنها به این دلیل که با استانداردها مطابقت ندارد. به منظور جلوگیری از چنین ناکامی‌هایی، این که بنشینید و قبل از هرچیز تحقیق کنید، اهمیت دارد.

3. به منظور جذب بهترین پیمانکار

گاهی هیجان بیش از حد برای دیدن نتایج آنقدر زیاد است که ممکن است به سراغ هر پیمانکاری بروید. به یاد داشته باشید که کار کردن با پیمانکار قابل اعتماد، تقریبا راه گریزی برای کاهش هزینه و زمان است. درکنار کیفیت مصالحی که استفاده می‌کنید، پیمانکاران نیز تعیین کننده‌ی موفقیت‌آمیز بودن یا نبودن بازسازی شما هستند. همین دلیل کافی است که در مرحله‌ی برنامه‌ریزی، زمان خود را صرف به دست آوردن بهترین کنید. تحقیقات را انجام دهید، با دوستان خود جهت معرفی، صحبت کنید و به صورت آنلاین بررسی کنید تا بهترین پیمانکار را مطابق با بودجه‌تان به دست آورید.

4. به منظور کاهش هزینه

دستیابی به نتایج با کیفیت بالا، هسته و دلیل اصلی مرحله‌ی برنامه‌ریزی است. با این حال، در هر پروژه‌ای، خواه ساخت و ساز باشد یا نه، معمولا عامل محدودکننده‌ی هزینه وجود دارد. درحالی که هدف افزایش وسعت و کیفیت است، سعی در کاهش هزینه هم دارید. این کار را می‌توانید در مرحله‌ی برنامه-ریزی، قبل از شروع به کار اصلی، انجام دهید. تامین‌کنندگان، محصولات، مصالح، طراحی‌ها و پیمانکاران را مقایسه کنید و هزینه‌های غیرضروری را حذف کنید.

همچنین مرحله‌ی برنامه‌ریزی، فرصت پیش بینی خطراتی که احتمال وقوع آن‌ها وجود دارد و نتیجتا ترسیم راه‌های مقابله با آن را، به ما می‌دهد.

5. به منظور اجتناب از ناکامی

این مورد تقریبا همه چیز را خلاصه می‌کند. افراد عموما مرحله‌ی برنامه‌ریزی را نادیده می‌گیرند و به جایی می‌رسند که در طول کل پروژه و بعد از آن ناامید می-شوند و همانطور که قبلا اشاره شد، کنار گذاشتن کارتان موجب ناامیدی شما خواهد شد. در کنار کمک به پس انداز کردن، برنامه‌ریزی می‌تواند به کاهش و جلوگیری از ناکامی‌ها و پشیمانی‌های پیش رو، کمک کند.

دلایل بی‌شمار دیگری نیز وجود دارد اما با این حال این پنج دلیل اصلی اهمیت برنامه‌ریزی برای بازسازی، باید برای بیان اینکه چقدر برنامه‌ریزی مورد نیاز است، کافی باشد.

همچنین بخوانید :
بازسازی خانه
تبلیغات